U vraagt? Wij antwoorden!

Hieronder staan een aantal vragen die we op regelmatige basis krijgen. Kijk gerust eens rond en als u een vraag hebt die we hier niet hebben behandeld, contacteer ons gerust en we beantwoorden uw vraag met plezier.
Normaal gezien niet. Wij zullen steeds proberen om optimaal samen te werken met uw huidige hosting firma.
In het geval uw huidige hosting niet voldoet kunnen we u altijd een beter voorstel doen. Deze hosting is evenwel niet inbegrepen in uw tariefplan.
Nee. Wij bieden onze service aan bij alle hosting firma’s. Indien er een probleem zou zijn doen we ons best om —in samenspraak met uw huidige hosting firma— onze diensten toch aan te bieden via hen.
Nee, wij zijn gespecialiseerd in het onderhoud van WordPress sites.
Nee, u kan altijd kosteloos opzeggen.
Ja. Betaling gebeurt op basis van 3 maanden of per jaar, steeds van te voren af te rekenen. Maar u loopt evenwel geen enkel risico aangezien we een 30-dagen-geld-terug garantie bieden indien u niet tevreden bent. Daarna hebt u recht op een procentueel deel van uw betaling, afhankelijk van de tijd die er nog rest van uw plan.
Ja, voor een klein bedrag —afhankelijk van de grootte van de site— kunnen wij uw site migreren naar een andere hosting.
Wij vragen 1 euro per minuut (excl. BTW) voor alle extra’s.
Nee, wij kunnen u een aantrekkelijk voorstel doen voor meerdere sites.
Enkel een admin login van de WordPress site. Indien we meer nodig hebben zullen we het u persoonlijk vragen.
Via het contact formulier, via e-mail op info@wpsecure.be of via ons telefoon nummer: +32 496 42 34 98.
Absoluut! Maar dit is niet inbegrepen in het tariefplan, daarover moeten we dus eerst even overleggen.
Zeker, u kan steeds upgraden of downgraden op eenvoudig verzoek.
Jazeker. Contacteer ons voor meer info.
Wij zullen er steeds voor zorgen dat uw site dan terug in de oude vorm hersteld wordt. We nemen steeds een back-up alvorens updates uit te voeren.